A. Negrini

A. is 21 years old. She is the Drummer of *Blood Must Have Blood*. A. is also known as "Poison". A. is located in Nashville at The Devil-ish Place NAS.

A. likes to rest during off hours and is trying to compose music in order to get ahead professionally.

Background & Miscellaneous

This page contains basic personal information and brief historical background on this character, as well as some miscellaneous current information. Note that the information on this page has nothing to do with the player in control of this character.

Character Trivia

Nata a Roma un milione di anni fa. Con il passare degli anni, degli amici, dei tour, delle band e degli amori ho imparato a mie spese che il punto fermo della mia vita sono io. Ho imparato che se mostri la schiena sei vulnerabile, qualcuno non si farà scrupoli a piantarci un coltello nel mezzo. Ho imparato che contano i fatti più che le parole. Ho imparato che è molto meglio avere una buona nemica piuttosto che una pessima amica. Mi fido di pochissime persone e non è facile entrare nella mia vita.
Non corro dietro a nessuno e non aspetto più nessuno, chi vuole esserci ci sia, qui e ora. Niente bugie, niente false promesse, me ne accorgo prima o poi. Mi piace capire il perché delle cose e quando non riesco mi dà abbastanza fastidio. Non sono una fan delle seconde possibilità, di solito serve solo a farti male due volte, ma sono in grado di perdonare davanti a sincero pentimento, tutti commettiamo errori. Anche io.

Personal Data

A. was born in Rome. Her father is a well known business tycoon. She likes going to clubs and having a good time. A. decided to go for a career in modeling instead of going to school. Her mother is a famous media celebrity.

A. entered this world on schedule4/23/2010.

Next Birthday: schedule11/22/2024

Gender: Female

Citizenship: A. is a citizen of New York since 9/22/2017.

A. is a member of the following social clubs: Casherosa Bound

A.'s Popmundo Personal ID is 2398944.

A Perfect World

A. refuses to have anything to do with PVP crime in this world. A. refuses to own or trade stolen goods.